אטרקציות באזור ים המלח

תוכן עניינים

בחודשי החורף הסגריריים, איזור ים המלח הופך למקום המושלם לטיולים בארץ בו ניתן אפילו להשתזף כשבשאר הארץ קר ויורד גשם. ים המלח הוא מושלם לא רק בחורף, אלא גם בקיץ ומלא באטרקציות לכל המשפחה. ריכזנו עבורכם כמה אטרקציות שלא תרצו לפספס.

עינות צוקים (עין פשחה)

אם תרצו למצוא נווה מדבר באמצע ים המלח, תוכלו ללכת לעין פשחה. עין פשחה הוא שמורת טבע של רשות והגנים, ושם תמצאו בריכות מים מתוקות טבעיות הנמצאות קרוב לחוף. מתוך השמורה תוכלו לנסוע ברכב טוקטוק במשך כחמש דקות ולהנות מחופי ים המלח היפים.

טיולי סנפלינג

ים המלח רווי בנחלי אכזב אשר לא זורם בהם מים במשך רוב ימות השנה. כך תוכלו להנות מטיולי סנפלינג מושלים בנחל רחף, נחל טור ונחל קומראן. תוכלו למצוא מדריכים מוסמכים שייקחו אתכם למסלול הטיולים וידאגו לכל הציוד הנדרש. חשוב רק לוודא לא להגיע בימים בהם ישנה אזהרת שיטפונות.

טיולי טרקטורונים

המדבר הקסום מציע שטחים רחבים בהם תוכלו להנות מטיולי טרקטורונים שיתאימו לכל המשפחה. כדאי לתאם מראש את התאריך ולוודא שיש מזג אוויר מתאים.

שיט וסיור ימי

בלב ים המלח, תוכלו למצוא סיורי שיט החולשים על כל חלקו הצפוני של ים המלח. אם תדייקו, תוכלו לעשות שיט בשקיעה הקסומה על המים.

כבר שמעתם על ג'סטין? >>

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן