אטרקציות לכל המשפחה

תוכן עניינים

חופשים זה הזמן הטוב ביותר לבילוי משפחתי ובארץ תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה. אז אילו סוגי אטרקציות תמצאו? ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות.

פארק שעשועים

תוכלו למצוא מגוון רחב של פארקי שעשועים המציעים מתקנים לכל המשפחה, מרכבות הרים ברמה אקסטרימית מטורפת, ועד קרוסלת סוסים לילדים. השניים הבולטים ביותר יהיו הלונה פארק בתל אביב והסופרלנד בראשון לציון, אבל מלבדם תוכלו למצוא עוד פארקים קטנים יותר המציעים גם הם חוויות מהנות.

טיול אופניים

ישראל מלאה באתרי הטבע והתיירות הרבים שבה, ואין דרך טובה ומהנה יותר למשפחה לטייל בטבע כמו רכיבה על אופניים. תוכלו למצוא מדריכי תיירות שיציעו לכם טיול אופניים מודרך, או פשוט לשכור אופניים ולהנות מחוויה משפחתית מהנה בחיק הטבע.

טרקטורונים

אם בא לכם להפוך את הטיול בטבע לחוויית אקסטרים כיפית ומהנה, תוכלו לבחור בטיול טרקטורונים. את טיולי הטרקטורונים תוכלו למצוא כמעט בכל אתר טבע בישראל, רק חשוב שיהיו מספיק אנשים בעלי רישיון נהיגה.

הצגות לכל המשפחה

בישראל ישנם תיאטראות ושחקנים מצוינים. מידי שנה מועלות הצגות ומחזות זמר מקוריים המותאמים לילדים ולכל המשפחה. לרוב הכרטיסים להצגות הילדים יהיו מוזלים ואף תוכלו למצוא הנחות ומבצעים שונים. כך שתוכלו ללכת כל המשפחה יחד להנות מאומנות התיאטרון.

לעוד אטרקציות שוות >> wizbiz.org.il

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן