איך לכתוב קורות חיים?

תוכן עניינים

מחפשים עבודה? רוצים להתקדם בקריירה שלכם? המפתח למציאת העבודה המושלמת עבורכם מתחיל בקורות החיים שלכם. קורות החיים הם למעשה תעודת הזהות המציגה אתכם ולכן כדאי להשקיע בהם. אז איך תכתבו קורות חיים?

הדגישו ניסיון תעסוקתי רלוונטי וכישורים

כשאתם כותבים את קורות החיים שלכם, חשוב שהם ייצגו את הכישורים הבולטים שלכם ואת הניסיון התעסוקתי שלכם. רכזו את הניסיון התעסוקתי הרלוונטי למציאת העבודה הבאה וציינו אילו כישורים נדרשו לאותה עבודה. ככל שהניסיון והכישורים שלכם יהיו עשירים יותר, כך יגבר הסיכוי שתתקבלו.

ציינו הכשרות 

מעבר לציון ניסיון תעסוקתי, חשוב לציין בקורות החיים גם לימודים אקדמיים והכשרות שרכשתם לאורך השנים. כך שאם יצאתם לקורס מתאים במסגרת הצבא או מקום העבודה הקודם, חשוב שידעו זאת בעיקר אם זה רלוונטי לאותה עבודה אליה אתם מגישים מועמדות.

כתבו בצורה מתומצתת ומדויקת

קשה לסכם את החיים שלכם לעמוד, אבל חשוב שתדייקו ותסכמו את כל מה שרלוונטי לעד עמוד אחד. חשוב שהם יהיו גם מסודרים בצורה קריאה על מנת להקל על הקורא.

התאימו את קורות החיים שלכם למשרה הייעודית

קורות החיים שלכם צריכים להשתנות בכל פעם שאתם מגישים מועמדות למקום אחר. זאת היות ובכל מקום נדרשים כישורים שונים. על מנת שישימו לב אליכם עליכם להדגיש את הכישורים והניסיון הרלוונטיים ולמחוק את המיותר.

לעוד טיפים >> beehive.co.il

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן