באיזו תקופה כדאי לטייל במרוקו?

תוכן עניינים
מרוקו היא מדינה יפיפייה ומיוחדת, אשר מושכת אליה בכל שנה לא מעט תיירים ישראליים. אצל רבים מהם יכולה לעלות ההתלבטות באיזו תקופה הכי כדאי להם לבקר במדינה. באופן כללי, ניתן לבקר במרוקו לאורך כל השנה – מרוקו היא מדינה גדולה ולכן, נשאלת השאלה באיזה אזור במדינה אתם מתכננים לבקר ואיזה סוג של חופשה אתם מתכננים.

קיץ במרוקו

עונת הקיץ (בין חודשי יוני לאוגוסט) יכולה להיות חמה והטמפרטורות יכולות להיות לעיתים פחות נסבלות עבור תיירים, ובעיקר למבקרים באזור דרום מערב המדינה. מי שבכל זאת מגיע למדינה בעונת הקיץ, הן במסגרת טיול מאורגן למרוקו והן באופן עצמאי, ישמח לגלות שיש לא מעט ערים ומקומות אשר שוכנים ממש על שפת הים כמו רבאט וטנג'יר בהם מזג האוויר הוא מעט יותר נוח.

מה לגבי עונת החורף?

עונת החורף במרוקו (בין חודשי דצמבר לפברואר) היא יחסית מתונה מבחינת הטמפרטורה, כאשר, הממוצע עומד על 15 מעלות – יש לקחת בחשבון שבאזורים מסוימים במדינה, בימים קרים הטמפרטורה בשעות הלילה יכולה לרדת אל מתחת ל-0 מעלות ובאזורים הגבוהים כמו בהרי האטלס הגבוהים, יורד בעונה הקרה גם שלג כבד – כך שמי שמעוניין בחופשת סקי חורפית במרוקו, יוכל אף ליהנות ממענה על מבוקשו. מבחינת הגשמים, באזור צפון מרוקו יכולים לרדת לא מעט גשמים ובדרום מרוקו כמות הגשמים תהיה מצומצמת.

אז מתי בכל זאת מומלץ לבקר במדינה?

כאמור, מי שלא רוצה לקחת סיכונים מיותרים ולסבול מחום כבד או לחילופין מקור בלתי נסבל ומגשמים, ההמלצה עבורו תהיה להגיע למרוקו בחודשי האביב או הסתיו – בין חודשי מרץ למאי או בין חודשי אוקטובר לנובמבר – כאשר, בתקופות אלו מזג האוויר נחשב לנעים יותר בכל המדינה והוא גם יכול להתאים לכל סוג של חופשה או פעילות אותם מתכננים לעשות. כמובן, שמי שמבקש חופשת סקי במרוקו יוכל לעשות זאת רק בעונת החורף ומי שמעוניין בחופשה קיצית בחופי הים של מרוקו, עדיף לתכנן את החופשה לחודשי הקיץ. אבל כאמור ההמלצה עבור רוב התיירים אשר מעוניינים להגיע במסגרת טיול מאורגן למרוקו וליהנות מכל מה שיש למדינה להציע, היא כאמור לעשות זאת או בחודשי האביב או בחודשי הסתיו. A girl in her Jeep

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן