ביגפוט – האופניים החשמליות הטובות בשבילכם

תוכן עניינים

בואו נתנתק רגע מאגדות אורבניות ונדבר על אופניים חשמליות שראיתם מהצד וספק קינאתם ברוכב עליהן או שלא הבנתם מה פשר הגלגלים האלה. אופניים חשמליות ביגפוט אלה אופניים עם גלגלים גדולים במיוחד, סוללה חזקה ואלה אפילו לא חצי מהסיבות למה הן בדיוק בשבילכם.

בכל מקום, בכל זמן

אופניים חשמליות ביגפוט מאופיינות בגלגלים גדולים מאוד, כארבע אינץ' וצמיגים עבים וגדולים במיוחד. היתרון המובהק באופניים אלו שהן יכולות להסתדר מעולה בכל דרך. עלייה קלה וירידה ממדרכות, דרכי כורכר – אלה האופניים בדיוק בשביל הרוכב העירוני.

בטיחות במסווה

הסטיגמה הרווחת על האופניים האלו היא שכל מי שרוכב עליהן נוסע בצורה פראית ולא בטוחה. יחד עם זאת, עבור ברוכב השקול מדובר במתנה. צמיגים עבים וגדולים בהיקפם גם תורמים למהירות האופניים, מורידים את צריכת החשמל האופניים וגם מקטינים את הסיכוי להחלקות ונפילות.

נוחות נסיעה

כמו ברכבים וג'יפים, גלגלים גדולים מקנים נוחות נסיעה שקשה להסביר. כן, קל לרדת ולעלות למדרכות, הן יכולות לנסוע מהר, אל יש משהו בצמיגים רחבים וגדולים. הם פשוט מרככים ומעלימים כל מכשול ותורמים לאיכות הנסיעה פלאים.

אבזור ברמה גבוהה כסטנדרט 

כל אופניים חשמליות ביגפוט שתתעניינו בהן יגיעו עם מערכת שיכוך חלקית או מלאה, מסכי תצוגה נוחים לשימוש, כיסאות רחבים לנוחות מקסימלית ברכיבה וסוללה בהספק של לא פחות מ- 48V. איכות נסיעה כבר אמרנו?

מושלמות לדרך מורכבת

בזכות גודל הצמיגים, הספק חשמלי ואיכות הנסיעה, אופניים חשמליות ביגפוט יכולות לעמוד בכל תנאי דרך שתתקלו בו. בין אם עלייה ארוכה ומפרכת או מדרון תלול; בזכות בולמים איכותיים, סוללה חזקה וצמיגים מאסיביים כל תוואי דרך יהפוך ממטרד לחוויית רכיבה

כמה מילים לסיכום

אופניים חשמליות ביגפוט הביאו למהפכה בתפיסת הפונקציונליות של אופניים חשמליות. אופנים אלו הן ההוכחה שאופניים חשמליות יכולות להיות הרבה יותר מרק לרכב ולהגיע ממקום למקום. אופניים חשמליות ביגפוט אפילו רלוונטיות למי שעובד כשליח בעיר, סטודנט שרץ ממקום למקום וגם לעובדי משרד שרוצים להגיע בקלות ובבטיחות למקום העבודה. אל תשכחו לחבוש קסדה. 

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן