דבלין או קופנהגן? לאן יותר מומלץ ולמה?

תוכן עניינים

חופשה חלומית באירופה תהיה חופשה בדבלין או בקופנהגן. לשתי הערים יש הרבה מאוד להציע לתייר הישראלי. אבל מה עדיף? דבלין או קופנהגן? ריכזנו עבורכם הסבר על כל אחת מהערים שיעזור לכם להחליט לאן הכי כדאי לכם לטוס.

אז למה לבחור בדבלין?

דבלין, בירת אירלנד, היא אחת הערים הקסומות ביותר לביקור באירופה. בדבלין תוכלו להרגיש את האווירה ולהנות ממדינת דנמרק בצורה המלאה שלה. בעיר תוכלו להנות מבירה איכותית (והרבה מאוד בירה) המאפיינת את דנמרק, לטייל בין טירות מיוחדות מתקופת השלטון הבריטי, מוזיאונים מעניינים,  גלריות ייחודיות וכן פסטיבלים עונתיים מרהיבים. מעבר לכך מדובר בעיר ססגונית ויפיפייה אשר תוכלו להנות מכל רגע בה.

למה לבחור בקופנהגן?

קופנהגן, בירת דנמרק, היא עיר ססגונית וייחודית הפעילה לאורך כל השנה. קופנהגן תציע עניין רב לחובבי העיצוב, האוכל, האומנות והמוזיקה. מדובר בעיר קולינרית ומעוצבת במיוחד שם האומנות והמוזיקה בולטות מאוד. בקופנהגן תוכלו להנות מהמיטב שיש למדינת דנמרק להציע וליהנות מחנויות לגו רבות, טיול בארמון המלכותי, שיט במעבורת בתוך העיר, מצעדי גאווה רבים (המאפיינים את דנמרק באופן כללי), ועוד. 

במה כדאי לבחור?

קשה להשוות בין שתי ערים בעלות מאפיינים תיירותיים מעט שונים, אבל בשורה התחתונה תוכלו להנות גם מדבלין וגם מקופנהגן. השאלה המרכזית תהיה אילו אטרקציות אתם מעדיפים וכן איזו תרבות תרצו להכיר יותר.

Copenhagen

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן