הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לעצמכם: יש כזה דבר עיסוי עד הבית

תוכן עניינים

רוצים לפנק את עצמכם? לא מוצאים זמן לצאת לספא? כדאי שתדעו שבמקום לבזבז את הזמן בחיפוש אחר ספא מושקע, תוכלו להזמין את העיסוי עד לבית ולפנק את עצמכם כמו שצריך.

למה עיסוי עד הבית?

עיסוי עד הבית יחסוך לכם את הזמן שתשקיעו ללכת עד לספא ויהיה במקום הכי נוח לכם – הבית שלכם. בנוסף, לא תמיד בספא ידעו להתאים את האווירה והתנאים בדיוק אליכם. בבית תוכלו לשלוט באווירה שתהיה בדיוק כמו שאתם רוצים, ותוכלו להירגע ולהיות הכי שלווים שיש בזמן העיסוי.

עודד שלם – העיסוי המושלם

עודד שלם הוא מעסה רפואי אורתופדי מוסמך, ספורטפיסט ומוסמך T.M. עודד ידאג לתת לכם את העיסוי המושלם ויתאים את הטיפול למצב שלכם ולמה שאתם זקוקים לו. העיסויים של עודד שלם ידועים כעיסויים מרפאים שיועילו רבות לגופכם ויגרמו לכם להרגיש כמו חדשים. המעסה יגיע אליכם עד לבית וידאג לפנק אתכם ולרפא את הגוף שלכם בצורה מקצועית. 

מגוון רחב של סוגי טיפולים

אצל עודד שלם תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים שיתאימו בדיוק בשבילכם ובשביל המצב הגופני שלכם. תוכלו לקבל עיסוי רפואי, עיסוי מותאם לספורטאים, עיסוי רקמות עמוקות, עיסוי שוודי ואפילו עיסוי המתאים לנשים בהריון.

לעוד כתבות מעניינות: hot-stuff.co.il

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן