הכירו את המכללה לשיווק דיגיטלי: מרכז לימודים חדש ללימודי שיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

שיווק דיגיטלי הפך לאחד המקצועות החמים והמבוקשים ביותר בשוק. מעוניינים ללמוד שיווק דיגיטלי? רוצים לדעת איך לקדם עסקים ברשת? הכירו את המכללה המובילה בארץ שתלמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על שיווק דיגיטלי.

הכירו את המכללה לשיווק דיגיטלי

המכללה לשיווק דיגיטלי היא מרכז לימודים אשר מטרתו ללמד אתכם ולתת לכם את כל הכלים הנדרשים על מנת שתדעו לשווק את העסק שלכם או של אחרים ברשת. המכללה מנוהלת על ידי חוליאן טרומפר – מומחה בשיווק דיגיטלי ובעל ידע עשיר בתחום, וכן בעל ניסיון רב בלימוד הנושא. לאחר שלימד במקומות רבים, גיבש טרומפר שיטות למידה וקורסים אולטימטיביים בהם תוכלו ללמוד הכול במקום אחד.

לימוד מקוון – הדרך הטובה ביותר ללמוד

במכללה תמצאו מגוון רחב של קורסים אשר כולם מוקלטים ומועברים בצורה מקוונת. כך תוכלו ללמוד בצורה הנוחה לכם, בזמנכם ובדרך קלה ונגישה יותר. בנוסף, תזכו במכללה ליחס וליווי אישי ותקבלו מענה לכל שאלותיכם.

כל הקורסים שאתם צריכים במקום אחד

המכללה מרכזת את כלל הקורסים הנדרשים על מנת לדעת איך לשווק בדיגיטל, כך שלא תצטרכו להתפזר בין מוסדות לימוד. כך למשל תוכלו לקחת קורסים על: קידום אתרים, בניית אתרים, פוטושופ ועוד.

מתעניינים בשיווק דיגיטלי?>>peak.org.il

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן