הנזקים של החולדות בביתכם

תוכן עניינים

השם מכרסמים סמוכניים ניתן לחולדות בגלל שהקבוצה הזאת סמוכה אל השולחן של האדם. החולדות מסכנות אותכם בצורה בריאותית על ידי העברה של מחלות זיהומיות בגלל שהן חיות אשר אוגרות מחלות קשות. לגבי הנזקים שהן יכולות לגרום, חולדות עושות נזקים בתחום החקלאות, הן מזהמות את המזון אשר נמצא בבית שלכם בעזרת הפרשה של שתן וצואה, הן מזהמות את המזון במזווה הביתי, פוגעות בכל התשתיות הביתיות, חופרות הרבה מחילות וגורמות לשקיעה של המרצפות, הרס רב בפתחים של הביוב, נזקים לתשתיות בבתים ובמבנים ובעיה אסתטית לכל בני האדם. התכונה של כרסום בחולדה היא חלק מהתנהגות הביולוגית שלהן והם לא ישרדו מבלי לשחוק את השיניים שלהם באופן קבוע. בתהליך של הכרסום החולדות משחיזות את כל השיניים החותכות שלהן. בין החומרים שיש לכם בבתים שאותם החולדות אכן מכרסמות הן, הכבלים, הצינורות של המים, כבלים של תקשורת ושל חשמל.

שיטות טיפול

מכרסמים אחרים שכולם אוהבים יותר כמו קיפודים או אפילו אוגרים, הן חלק מן המערכת האקולוגית אשר בה כולנו נמצאים, שהיא כוללת בתוכה גם את הכלבים והחתולים ועוד חיות נוספות אשר חיות בתוך הבית, כמו עם מרבית החיות האחרות, הכל זה שאלה של מידה. מתי שהחולדות הן מעטות, אתם כמעט ולא תרגישו בהן. ברמה של הדירה והבית, ניתן לצמצם את התופעה הזאת בעזרת הקפדה על הגימור. זאת אומרת שלא יהיו שום סדקים בקירות, מרווחים גדולים מאחורי הארונות של המטבח ועוד כדומה. כמו עם כל המזיקים, אחסון נאה של מזון ומניעה של נזילות מים היא מאוד חיונית. שימוש רב בחומרי הדברה הוא פתרון שהוא בעל נזק סביבתי אשר מסכן חיות אחרות וגם אפילו ילדים.  אם יש מכה של חולדות גם באזור שלכם, אל תסתפקו רק בהבטחות הכלליות של העירייה שלכם. תדרשו לדעת איזה פעולות נעשות גם בתחום של המניעה ולא רק בפעולות של ההדברה אשר מספקות הקלה לטווח הקצר. בשביל לחסוך את כל כאב הראש המיותר הזה ואת כל ההתקשרויות שיש לכם לעשות, הפתרון הכי יעיל ללכידה של חולדות היא לקרוא לבעל מקצוע מהאזור שלכם כמו לוכד חולדות מקצועי ברעננה אשר ייתן פתרון איכותי ויעיל לבעיית החולדות.

לוכד חולדות מקצועי

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן