הסירים הכי שימושיים לבישול בחורף

תוכן עניינים

עוד עונה חמה מגיעה לסיומה והגשם הראשון כבר הגיע. בשעות הערב, רוחות קרירות קופצות לביקור ומבשרות על לילות של התכרבלות בשמיכה על הספה בסלון כשבחוץ סופה משתוללת. בלילות כמו אלו, אין דבר מושלם יותר שישלים את החוויה מתבשיל חורף מנחם, עשיר ומפנק. בין אם מדובר בנזיד קדרה, מרק עמוס בכל טוב או עוד חמין לשבת, המפתח לבישולי חורף מצליחים מתחיל עם בחירת הסיר המושלם. כאן, מחכה לך מדריך מקוצר שיסייע לך לבחור את כלי הבישול האידיאליים לחורף 2022.

קדרות חרס

כיום יותר מתמיד, כלי הבישול הקלאסיים הללו חוזרים ובגדול. יש משהו בחוויית הבישול בחרס שקשה מאוד להתחרות בה. נוכל לאפות על חום נמוך במשך שעות מגוון ירקות שורש בכלי הסגור, ללכת על בשרים בבישול איטי או אפילו ממולאים. פיזור החום האחיד של החרס יעניק ערך מוסף אדיר לכל תבשיל חורפי ועל הדרך, אווירה כפרית נוסטלגית.

סיר לחץ

אי אפשר לדבר על תבשילי חורף בלי לדבר על שני מרכיבים – קטניות ובשרים. שני אלו גם יחד, לצד ידידיהם הטובים, ירקות השורש, הם מהסממנים הבולטים ביותר לחורף ולאכול המנחם. את כל הרכיבים העונתיים הללו נצטרך לבשל למשך זמן ארוך כדי למצות מהם את המיטב. אבל בינינו, למה שנבזבז שעות יקרות כשאפשר לזרז תהליכים בלי לפגוע באיכות. אם החלטת להתחדש עם סירים שיענו על כל הצרכים שלך החורף, סיר לחץ פשוט חייב להיות בסט הבא שלך.

סיר סוטז' איכותי

בין אם עבורנו תבשיל החורף האולטימטיבי הוא צלי בשר, נזיד זנב שור או סיר ממולאים עשיר, סירי בישול נמוכים הם הכלי האידיאלי. הכלי יכול לשמש אותנו גם כמחבת עמוקה לצלייה ולאחר מכן, ניתן פשוט לכסות הכול בנוזלים ולהמשיך לבישול על אש קטנה או אפילו בתנור.   

סיר פונדו

האם יש משהו שאומר יותר "פינוק של חורף" מאשר ישיבה מול סיר של תערובת חמה ומבעבעת של גבינות איכותיות? אין ספק שפונדו מספק יותר של חוויה לקבוצה בימי חורף קרירים ועל הכלים הנכונים, נוכל למצות מהפינוק הזה את המיטב.

לא משנה איך תכננת לבלות את החורף הקרוב, זה הזמן למצוא את הסיר המושלם שיאפשר לך לממש את כל התוכניות. 

סירים

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן