ויזת תייר לאוסטרליה

תוכן עניינים

מתכננים טיול באוסטרליה או ניו-זילנד? כדאי שתדעו שתהיו חייבים לדאוג לוויזת תייר ליבשת. מה תצטרכו עבור הוויזה ולכמה זמן היא תחזיק לכם? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

מי צריך להוציא את הוויזה?

ויזת תייר נדרשת עבור כל מי שמתכוון להגיע לאוסטרליה למטרות ביקור משפחות או חברים, טיול ופנאי, למשך יותר מ-72 שעות ושאינו אזרח אוסטרליה. נוסע אשר אינו מתכוון להישאר במדינה ליותר מ-72 שעות, יאלץ להראות בקשות ויזה אחרות או אישור טיסה.

מה צריך כדי להוציא את הוויזה?

תהליך הוצאת הוויזה משתנה בהתאם לגיל, כאשר אלו הנמצאים מתחת לגיל 18 או מעל לגיל 40 לא יצטרכו לדאוג לכלל המסמכים הנדרשים. עבור בני 18-40 יהיה צורך ב: מילוי טופס ויזה, תמונת פספורט, צילום דרכון עם תוקף לחצי שנה לפחות, פירוט עו"ש משלושה חודשים אחרונים, פירוט לגבי חסכונות ופיקדונות, תעודת שחרור או פטור מצה"ל (עד גיל 25), עבור שכירים – מסמך אישור על העסקתכם, ועבור עצמאיים – פירוט רווח נקי מהשנתיים האחרונות. סטודנטים יצטרכו לצרף אישור חתום לגבי לימודיהם. 

לכמה זמן מחזיקה הוויזה?

הוויזה היא אישית ותוקפה משתנה בהתאם לאישור. לרוב האשרה תינתן למשך זמן של 3-12 חודשים. יש לשים לב למשך התקופה ולוודא יציאה מהמדינה כיומיים לפני תום תקופת האשרה.

אהבתם ? >>> malaho

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן