חומרי גלם איכותיים – הסוד של הרוקחות הטבעית

תוכן עניינים

רוקחות טבעית היא תחום מופלא שכל מטרתה היא לרפא את האדם ואת מכאוביו הפיזיים והרגשיים כאחד. על פי הרוקחות הטבעית האדם הוא יצור הוליסטי שצריך להשתמש במשאבי הטבע כדי לרפא את הגוף והרוח שלו. רק שימוש בחומרים שמטיבים לסביבה ולגוף יוביל לריפוי אמתי. רוקחות טבעית נעשית על ידי מומחים או על ידי אנשים שעשו קורס בתחום ומנסים לרקוח לעצמם מוצרים שונים.

באיזה חומרי גלם משתמשים לרוקחות טבעית?

הדבר החשוב ביותר ברוקחות טבעית זה החומרי גלם. אם חומרי הגלם איכותיים וטובים ונקנו בחנות שאפשר לסמוך עליה, אפשר לדעת בוודאות שהמוצר יצא טוב. אנחנו ממליצים לכם להתחיל עם חומרי גלם בסיסיים , כאלו שאפשר להשתמש בהם כפי שהם ולהיות בטוחים שיעשו לנו נעים וטוב (כמובן במידה ואין אלרגיות). ישנו מבחר עצום של חומרי גלם לרוקחות טבעית, אולם אם אתם רק בתחילת הדרך בעולם, היינו ממליצים לכם להתחיל עם חומרי בסיס כמו שמנים צמחיים טהורים כמו שמן לבנדר או עץ התה, חימר אדום או ירוק, חמאת שיאה גולמית או שמן קוקוס בכבישה קרה וכמובן איך אפשר בלי ג'ל אלוורה. 

מעט חומרים אפשרויות גדולות

אתם לא צריכים הרבה חומרים טבעיים כדי לטפל בגופכם בכל מיני תחומים. כל חומר הוא עולם ומלואו אבל ביחד, זכיתם בלוטו! תוכלו ליצור חומר חיטוי משמן לבנדר, עץ התה ומי ורדים, אולי תרצו להכין לכם מסכה אנטי אייג'ינג משמן אובליפיחה, שמן קלנדולה או חמאת שיאה. בשביל לצחצח את השיניים ולטפל בחלל הפה יתאים לכם חימר ירוק או שמן קוקוס, אם יש לכם דלקות בחניכיים תוכלו להשתמש בשמן אבוליפיחה או אלוורה.
למעשה תוכלו לקרוא וללמוד עוד ועוד על אינטראקציות שיש בין חומרי הגלם הבסייסים שיוצרים פלאים בעורכם וגופכם.

למה חשוב שחומר הגלם יהיה מיועד לרוקחות טבעית?

אם אתם רוכשים חומר טבעי, אבל אתם לא יודעים אם הוא מיועד לרוקחות ומה יקרה לו במידה ותערבבו אותו בחומר נוסף, או תחממו אותו – אתם מסכנים את הבריאות שלכם. יש לבחור מוצרים רק על פי ידע קודם, ולקנות בחנות שיודעת להבטיח לכם שמה שקניתם מותאם לצרכים שלכם. ייתכן שיש שמן צמחי מסוים שמתאים רק להרחה, אבל אתם מכניסים אותו לסבון שנוגע בגוף ויש בכך בעיה ואף סיכון. כך למעשה, גם ברוקחות טבעית נדרש ידע ומומחיות להתאים לעורכם ולצרכים שלכם בדיוק את החומרים המתאימים. 

אז יאלה למה אתם מחכים? לכו לבחור חומרי גלם לרוקחות טבעית!

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן