חמישה מוצרים ששווה לרענן לקראת החורף הקרוב 

תוכן עניינים

חורף 2022 כבר כאן וזה בדיוק הרגע לבחון מחדש את האביזרים האהובים עלינו ולהתאים אותם לעונה הנוכחית. אז איך נשיג את האווירה החורפית המושלמת בעזרת חמישה אביזרים פשוטים שיחממו את האווירה?

חמש הצעות שילוו אותך לאורך כל החורף

האווירה בבית לא נבנית בעזרת אלמנט אחד שעושה את כל ההבדל, אלא מושפעת ממספר גורמים בו זמנית. לכן, כאשר ניגש לעצב מחדש ולהתאים את האווירה בבית לעונה, נדמיין את הסיטואציות האופייניות ביותר לעונה, מהן נרצה להוציא את המיטב.

להתכרבל יחד מול סרט בערב 

אין ספק כי אחת הסיטואציות הרומנטיות והחמימות ביותר שמאפיינות את החורף היא ההתכרבלות המשותפת שלנו עם בן או בת הזוג, הילדים או החתול שמארח לנו חברה. ריענון של מאגר הכירבוליות יכול להכניס אותנו ישר לאווירה.

ארוחת הערב שמחכה בבית

בסופו של כל יום גשום בו נאלצנו לצאת החוצה לעבודה, לבית הספר או לאוניברסיטה – המחשבה על החזרה הביתה לארוחת ערב שתחמם את הגוף ואת הלב לא יוצאת מהמחשבות. זו בדיוק הסיבה לרענן ולהתחדש בסט סירים עמוק שיכיל את כל הטוב הזה, לצד מרקיות שאפשר להחזיק בשתי ידיים ולהנות מארוחה חמה. 

חדר שינה רך ומזמין עם שמיכות פוך

שמיכות פוך טבעי שלא נרצה לצאת מהן בבוקר הן א'-ב' של החורף. רגע לפני שהערפל מתפזר בחוץ בליווי הצלצול המציק של השעון המעורר שדוחק בנו להתחיל את היום – אנחנו ממליצים להתהפך פעם נוספת לצד השני. כך, נוכל לדמיין עולם מושלם בו לא נצטרך להוריד לרגע את שמיכות פוך המושלמות ולצאת מהמיטה בימים קרים שכאלה.

תאורה חמה ונעימה מכל פינה

אין צורך להחליף את כל גופי התאורה בבית כדי להעביר את המסר שהחורף כאן ואנחנו רוצים אווירה חמה ונעימה בכל חלל. מספיק להתחדש בגוף תאורה עומד אחד בסלון או להחליף את הנורה על שידת הלילה לכזו בגוון צהוב חם ונקבל את התאורה המשנית המושלמת לאווירה חורפית שלא תבייש גם את היום המושלג ביותר בשנה.

לבחור בטקסטיל המפנק יותר

בין אם מדובר בשטיח שהגיע הזמן להחליף, כריות הנוי שאיבדו מצבען או הווילונות הקלילים שלא ממש חוסמים את הקור שמגיע מהחלון – החורף הוא ההזדמנות לבחור מחדש בשטיח עם הסיבים הארוכים, בציפית לכרית מקטיפה נעימה או בווילון כותנה עם צפיפות גבוהה שיגן עלינו מהקור.

כירבולית

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן