כמה עולה בוט לוואטסאפ?

תוכן עניינים

כמה עולה בוט לוואטסאפ?

כיום, כל חברה המייצרת בוט לוואטסאפ מציגה אותו למכירה בכמה גרסאות שונות, משתנות בהתאם לכמות האפשרויות וההטבות שהבוט מעניק עבורכם ועבור העסק. כך גרסה בסיסית למדי, תעלה כ- 400 שקלים בלבד, אך הגרסה המעולה שתטיב עם העסק שלכם ועם ניהולו תעלה כ- 1500 שקלים בחודש. המחירים משתנים בהתאם לגודל ותנאי העסקה, והם ניתנים בעצם כמחיר חודשי, לכל חודש בהם העסק מנוי לשירות הבוט לוואטסאפ.

מה כולל השירות של בוט לוואטסאפ?

בהתאם לחבילה שתרכשו, הבוט יכול לכלול שלל פעולות שונות, החל ממענה מהיר ללקוחות ועד פעולות שיווקיות, קביעת יומן ולוח זמנים לעסק, ועוד רבים. סוג השירות והמחיר שתשלמו, יכול לכלול עוד ועוד הטבות ויתרונות, שיתרמו לעסק ביותר ויותר נקודות. 

כיצד בוט לוואטסאפ חוסך כסף לעסק ומשתלם?

בוט לוואטסאפ עולה מעט מאד לעומת מה שהוא חוסך לעסק מבחינת שירות אך גם מבחינה כלכלית. בוט לוואטסאפ ברמה גבוהה, מנהל את הלקוחות באופן מקצועי ואחראי שמייתר בכלל משרה למענה כזה, וכך חוסך לכם בעלויות של כוח אדם. מדובר באופציה משתלמת במיוחד לכל עסק, שתטיב עם הלקוחות, עם העובדים ובעצם תחסוך לכם כסף רב מאוד בטווח הארוך – ואף תוכל לבצע קצת עבודות שיווק דיגיטליות, דרך שליחת ווטסאפ מאקסל ללקוחות ומתעניינים.

האם בוט לוואטצספ באמת ייעל את העסק שלכם?

הבוט חכם ומסוגל לייעל חלקים נרחבים בעסק עצמו, בדיוק לפי בקשותיכם. בוט לוואטסאפ לא רק לוקח חלק במגוון פעולות חשובות הוא גם מנהל קשרי לקוחות, מנהל את מערך השיווק והדיוור ללקוחות וכל זה קורה על ידי שליחת וואטסאפ מאקסל. אם אתם עדיין מהססים לגבי הבוט לעסק שלכם- תדעו שהוא יכול גם לשלוט בלוחות הזמנים של העסק ולקבוע פגישות עם הלקוחות באופן אוטומטי.

כדאי לכם לשקול את המעבר לשימוש בבוט לוואטסאפ, זה לגמרי שווה את הכסף ומייעל את העבודה שלכם!

Smartphone artificial intelligence, futuristic communication network technology

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

כך תשמרו על הסדר והניקיון של החדרים וחללים עבודה ברמה הגובהה ביותר

סדר וניקיון במקום העבודה הם הכרחיים ליעילות ופריון העובדים. חלל עבודה מסודר ונקי יוצר סביבה אופטימלית לריכוז ומיקוד, מוריד לחצים ותורם למוטיבציה. במאמר זה נסקור כיצד ניתן ליישם שגרות והרגלי עבודה שיסייעו לשמור על רמה גבוהה של סדר וניקיון בחדרים וחללי עבודה. נתמקד בארגון נכון של העבודה, ניקיון שוטף, אחסון נכון, סידור יומיומי, תחזוקה שוטפת ועקביות בביצוע.

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן