לבחור את משקפי הראייה בהתאם למבנה הפנים והסגנון שלך

תוכן עניינים

בין אם נרצה ובין אם לא, משקפיים הם הרבה יותר מאמצעי עזר. הם מהווים חלק בלתי נפרד מנראות הפנים שלנו וכיום, מהווים אביזר אופנה לכל דבר. גם אם אתם לא ממש מבינים באופנה ולפעמים קצת קשה למצוא את הפריט המושלם שישלים את הסטייל, כאשר אתם בוחרים במסגרת של משקפי ראייה – יש כמה עקרונות ששווה לעקוב אחריהם ולמצוא את ההתאמה המושלמת. אלו כמה נקודות שיסייעו לכם לקבל החלטה מושלמת.

להתחשב במבנה הפנים 

למבנה הפנים שלכם חלק מהותי בתהליך בחירת המשקפיים. זה בכלל לא משנה אם מדובר בחיפוש אחר משקפי ראייה שגרתיים או משקפי שמש לנשים או גברים עם עדשות אופטיות. בסופו של יום, כל מסגרת תדגיש היבטים אחרים בתווי הפנים שלכם ותטשטש אחרים. 

מבנה פנים עגול

פנים עגולות מספקות לכם הזדמנות נהדרת לשחק עם אלמנטים נועזים וללכת על מסגרות עבות, זוויתיות ובצורות גיאומטריות ייחודיות. המבנה הזוויתי ישבור את העגלגלות וידגיש את החן הטבעי של מבנה הפנים. 

מבנה פנים מרובע

משקפיים בעלי מבנה מעוגל יהיו הטובים ביותר באיזון הקווים הנקיים והישרים של הפנים המרובעות. הם ירככו את תווי הפנים מבלי להתנגש עמם, במיוחד אם המסגרות בעיצוב דק או ללא מסגרת. 

פנים בצורת יהלום

פנים בצורת יהלום ייראו מדהים עם מסגרות דקות ובהירות בחלקן התחתון ועבות ומודגשות בחלק העליון. מסגרות מעוגלות יכולות גם לשחק היטב עם תווי הפנים הזוויתיים הללו. מכיוון שפני היהלום צרים בחלק התחתון, המסגרות צריכות לשמור על קצת יותר אחידות בצורתן, ללא מאפיינים דרמטיים מדי.

ועכשיו – לבחור את הצבע שיהלום אתכם

גוון העור שלכם ישפיע לא פחות על התאמת המשקפיים. זהו אלמנט חשוב בהרבה מגוון העיניים או השיער. באופן גורף, ניתן לבצע את החלוקה בקבלת החלטות זו לשני סוגים עיקריים:

עור בגוונים חמים

אם העור שלך הוא בגוון צהבהב או ברונזה, מומלץ להימנע מצבעי פסטל. גם מסגרות לבנות ושחורות לא יחמיאו ככל הנראה. מומלץ ללכת על גווני חום, זהב או דבש, בז' וירוק זית.

עור בגוונים קרירים

אם העור שלך חיוור יותר, עם גוונים ורדרדים או כחלחלים, מומלץ להימנע מגוונים בהירים מדי שיציפו את החיוורון. מסגרות בגווני כסף, שחור, ורוד, סגול, כחול ואפור יעניקו את הקונטרסט המושלם.

משקפי שמש לנשים

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן