מה זה חימום תת רצפתי ולמי הוא מתאים?

תוכן עניינים

קר לכם בחורף? לא מוצאים פתרון לקור בבית? חימום תת רצפתי הוא הפתרון המושלם לחודשי החורף הקרים וכדאי שתדעו שהוא מתאים לכל בית.

מה זה חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי הוא חימום הנעשה באמצעות צינורות גז. תהליך ההתקנה כולל הסרה של אריחי הרצפה, התקנת צינורות הגז והחזרה של האריחים מעל. הצינורות הנפרסים לאורך כל הבית, מעבירים חום ומחממים את הרצפה. מדובר בטכנולוגית חימום חדשנית ויעילה במיוחד, החוסכת באנרגיה וגם משתלמת ביותר. בתים רבים בישראל בחרו לעבור לחימום תת רצפתי, והבינו שזה הפתרון המושלם לחורף הקר.

איך זה יפתור את בעיית הקור?

חימום תת רצפתי מחמם את כל רצפת הבית ובכך מחמם למעשה את כל הבית. חום נוטה לעלות למעלה ולכן כאשר מגיע מלמטה, הוא יוצר אפקט חימום מדויק ומושלם. החימום הוכח כעובד טוב יותר מפתרונות אחרים כמו תנור חימום, מזגן והסקות. 

למי זה מתאים?

חימום תת רצפתי מתאים לכל סוגי הבתים ויצליח לחמם את כולם, לא משנה כמה קומות יש בבית ואם מדובר בבית קרקע או בבית בבניין קומות. תוכלו להזמין איש מקצוע שיתקין את החימום ויוודא שיש את התשתיות הנדרשות, וכן ידאג שלא לפגוע בדבר בזמן תהליך ההתקנה.

לעוד כתבות >> alolo.co.il

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן