מה חשוב לדעת לפני איתור נזילות מים?

תוכן עניינים

כדי שתוכלו לבצע איתור נזילות בצורה מקצועית יהיה עליכם להתכונן לקראתו. זה שאתם רוצים לאתר נזילות בבית או בעסק זה לא אומר שתכירו את כל הפרמטרים החשובים. ישנם המון דברים שמסתתרים להם מתחת לפני השטח, כאלה שחובה עליכם להכיר אותם. החלטנו להציג בפניכם את כל המידע החשוב, זה שיאפשר לכם לאתר את הנזילות כמו מומחים אמיתיים. גם אם אינכם מבצעים בעצמכם את האיתור, חובה עליכם להיות ערוכים ומוכנים לקראתו. מי שלא יהיה ערוך או מוכן לקראת הפעולה עלול למצוא את עצמו בבעיה רצינית. נזילות יכולות להיות יותר מאיימות ממה שנדמה לכם בתחילת הדרך.

מי מוסמך לבצע איתור נזילות?

כדי לבצע איתור נזילות מים יהיה עליכם לפנות לאינסטלטור מנוסה. כל איש מקצוע שיציע לכם איתור של נזילות יספק תמורה הרבה פחות גבוהה. האיתור חייב להיעשות על ידי איש מקצוע שיש ביכולתו גם לתקן את העניין. כל איש מקצוע אחר שהוא לא אינסטלטור עלול לסבך אתכם עם תיקונים מורכבים. מאתר נזילות מוסמך בדמות אינסטלטור ידע לשים את האצבע על הסיבה הנכונה. לא תמיד הסיבה לנזילה תהיה סיבה שקל להבין כי היא זאת שעשתה את כל הבלגן. 

איך מבצעים איתור נזילות מים?

כיום ישנו מכשור מתקדם המאפשר לבצע איתור נזילות מים בקלות רבה. מהסיבה הזאת טוב לקרוא לאיש מקצוע שחי ונושם את העולם הזה. הוא יגיע אליכם עם הכלים הנדרשים כדי להבין בדיוק מאיפה מתחילה הנזילה. אם לא מאתרים את מקור הנזילה תוכלו להגיע שוב בדיוק לאותה הנקודה. ביצוע איתור נזילות נעשה על ידי מצלמה תרמית שזה תפקידה העיקרי. בזכות הטכנולוגיה שלה היא יודעת לתת תמונת מצב מה בדיוק קורה מאחורי הקיר. כל זאת מבלי שיהיה עליכם לשבור אותו או לבצע פעולות דרסטיות אחרות.

כיצד יודעים שישנה נזילה?

יכולים להיות סימנים מקדימים רבים המעידים על הימצאותה של נזילה. את החותמת הסופית להימצאות נזילה תוכלו לקבל רק על ידי מאתר נזילות מוסמך. אילו סימנים אמורים להדליק לכם נורות אזהרה בוהקות? הסימן הראשון היא הימצאות סימני רטיבות על הקירות. כל סימן רטיבות לא מגיע סתם כך, אמורות להיות סיבות שגורמות לו להופיע. בו בזמן חובה לבחון את המחיר חשבון החשמל אותו אתם מקבלים מדי חודש. המחיר עשוי להיות כזה שיעיד על כך שישנה נזילה שחובה עליכם לשים לב אליה.  

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן