מה צריך בשביל דו"ח סוף שנה?

תוכן עניינים

סוף שנה הוא הזמן שבו חלק גדול מהעובדים בישראל, בעיקר עצמאים, מתכנסים לסיכום מצבם הפיננסי. הדו"ח אומנם נראה מורכב לביצוע, אך הוא עוזר רבות למס הכנסה לקבוע ממוצע הכנסה שנתי ולחייב בצורה נכונה, ויכול לעזור לכם לקבל החזרי מס. 

מה זה דו"ח סוף שנה?

דו"ח סוף שנה הוא דו"ח המוגש למס הכנסה והוא למעשה ריכוז כלל ההכנסות השנתיות לצד הוצאות נדרשות כמו למשל – תשלומי ביטוחים, תשלומים לעובדים ועוד. מטרת הדו"ח לרכז כמה הכנסתם מהעסק שלכם או ממקום העבודה שלכם (לשכירים בעלי הכנסה גבוהה) וכן מנכסים בבעלותכם במידה ויש. זאת למול ריכוז ההוצאות הנגררות מעבודתכם.

מה צריך בשביל למלא את הדו"ח?

את הדו"ח ימלא עבורכם לרוב רואה החשבון שלכם או ילווה אתכם באופן אישי בתהליך כך שלא תטעו. עבור הדו"ח תצטרכו:

  • למלא את פרטיכם האישיים.
  • למלא נתונים אודות הרווחים וההוצאות שלכם.
  • למלא פרטים אודות הפרשות ונקודות מס אם יש.
  • לצרף מסמכים שיעידו שהדיווח שלכם נכון כמו למשל: קבלות מס על הוצאות הקשורות לעבודה; דו"חות תשלומים והפרשות לקרנות פנסיה, קופות גמל וכו'; דו"חות על תשלומי ביטוחים הקשורים לעבודה כמו ביטוח חיים, ביטוח לרכב ועוד; דו"ח 106 על בני/ות הזוג; אישור תשלום ביטוח לאומי.

אהבתם את הכתבה? אולי תאהבו גם את זו : paco.org.il

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

כך תשמרו על הסדר והניקיון של החדרים וחללים עבודה ברמה הגובהה ביותר

סדר וניקיון במקום העבודה הם הכרחיים ליעילות ופריון העובדים. חלל עבודה מסודר ונקי יוצר סביבה אופטימלית לריכוז ומיקוד, מוריד לחצים ותורם למוטיבציה. במאמר זה נסקור כיצד ניתן ליישם שגרות והרגלי עבודה שיסייעו לשמור על רמה גבוהה של סדר וניקיון בחדרים וחללי עבודה. נתמקד בארגון נכון של העבודה, ניקיון שוטף, אחסון נכון, סידור יומיומי, תחזוקה שוטפת ועקביות בביצוע.

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן