מחפשים מתנה מרגשת לאדם אהוב? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם

תוכן עניינים

אם כבר עברתם על כל כתבה שאי פעם עלתה לרשת על מתנות מקוריות לאנשים אהובים במיוחד ולא ממש התרשמתם, יש לנו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. תמונה מודפסת על גבי בלוק עץ אישי היא מתנה שקשה מאוד לעמוד בפניה. עם שילוב מנצח של מחשבה מעמיקה והבנה של מה באמת חשוב בחיים, תמונה אחת יכולה לעשות את כל ההבדל. אז איך אנחנו יכולים להפוך מתנה כל כך פשוטה למושלמת?

לבחור את התמונה הנכונה

הדבר החשוב הראשון הוא לבחור את התמונה הכי נכונה להדפסה. להבדיל מתמונה שתלויה על הקיר ויכולה להצטרף לסדר תמונה אחרת, תמונה המודפסת על עץ צריכה להיות כזו שעומדת בפני עצמה ומתארת לנו אירוע משמעותי במיוחד. יום הולדת עגול ומשמעותי, תמונה ראשונה עם בן או בת הזוג, חופשה משפחתית ועוד – כל אלו הם אירועים ייחודיים בהיסטוריה הפרטית שנו שראויים לתפוס את תשומת הלב של הצופה ושל האדם שאנחנו אוהבים. 

כמובן שחשוב לקחת בחשבון בזמן השיקול הוא גם איפה הזוכה במתנה עתיד להניח את הבלוק. צריך לעשות הבדל אם זה יהיה במשרד, בבית או במקום אחר. כך למשל, סביר שאם בן הזוג לדוגמה, יקבל בלוק עץ – הוא בטח יהיה שמח להניח אותו בשולחן המשרדי כדי שיוכל להיזכר במשפחתו אהובה, אז התמונה תהיה כזו של כל משפחתו ביחד. אם המתנה עתידה להיות בבית המשפחה, אז גם תמונה של אדם בודד יכולה להיות מקסימה.

תמונה על עץ – לשלב בין חומר למחשבה 

להבדיל ממסגור תמונה ותלייה שלה על הקיר, הדפסה של תמונה על עץ היא בגדר מחשבה מחודשת על מהות התמונה ומה היא אומרת לנו ולאהובים שלנו. הפיכת התמונה לאלמנט מעוצב שעומד בפני עצמו על גבי מדף או שידה היא בעלת ערך רב יותר לאדם שקיבל אותה. החומריות העדינה והטבעית של העץ, בשילוב טכנולוגיות הדפסה מתקדמות מאפשרות לנו לחוות יותר את הרגעים שבחרנו למסגר.

ניתן להדפיס תמונה על בלוק עץ באמצעות מגוון סוגי עצים, כגון מייפל, ליבנה, דובדבן ואורן. לכל סוג עץ יש דפוס ייחודי משלו שיוסיף מרקם מיוחד למראה הכללי ולתחושה של הבלוג. הבלוקים עצמם עוברים תהליך שיוף ואיטום בעמצאות סילר מתאים לפני הוספת הצילום על מנת להבטיח תוצאות מיטביות. לבסוף חותמים באמצעות לאקה.

באילו אירועים נעניק מתנה כזו?

תמונה על עץ היא מתנה אינטימית וראויה לכל אירוע שאתם חושבים שדרושה לו מתנה עם ערך מוסף ומשמעותי. יום הנישואין החמישים של סבא וסבתא, יום הולדת שישים לאבא, מתנה ליום הגיוס או למסיבת הרווקות – על אירוע שהוא ציון דרך משמעותי ראוי בהחלט למתנה שכזו. להלן רשימה של אירועים שיכולים להתאים מאוד:

  • מתנה לחתונה
  • מתנה יום הולדת
  • מתנה לסיום לימודים
  • מתנה ליום נישואין
  • מתנה לחנוכת בית
  • מתנה למסיבות פרישה לפנסיה
  • מתנה לאירוסים
  • מתנה לרגל קידום בעבודה

הדפסה על עץ לטובת רגעים משמעותיים בחיים

לפעמים, כל מה שאנו זקוקים לו הוא תזכורת לרגע משמעותי בחיים, כזה ששינה את חיינו לטובה. זאת אומרת שלא חייבים להדפיס רק תמונות על בלוק עץ, אלא אפשר אפילו להדפיס הזמנה לחתונה על עץ כמזכרת (מן הסתם לא את כל ההזמנות), או הדפסת תעודת הלידה של הילדים כמתנה לחברים הכי טובים שבדיוק הפכו הורים לשניים. מיסגור מיוחד של רגע מרגש שאומר כל כך הרבה לאנשים שאנחנו אוהבים הוא זה שיעשה את כל ההבדל. 

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן