מחפשים קייטרינג חלבי לאירועים שלכם? אלו הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון:

תוכן עניינים

יש לכם אירוע שמתקרב ואתם שוקלים לקחת קייטרינג חלבי? מצויין, אתם בדרך להחלטה הנכונה. אנשים רבים חוששים לקחת קייטרינג חלבי לאירועים שלהם בשל סטיגמות שונות ומטעות על אוכל חלבי, אך האמת היא שלא משנה אם האירוע שלכם בשעות הבוקר, הצהריים או הערב, קייטרינג חלבי תמיד יתאים ובעיקר טעים. אז אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר מזמינים קייטרינג חלבי?

תתכוננו למבחר הגדול

לפני שתבחרו את הקייטרינג החלבי שלכם, עליכם להתכונן למבחר הגדול. מה הכוונה? ובכן יש שני פירושים. קודם כל למבחר הגדול של החברות שמציעות קייטרינג חלבי בארץ. רק לבחור אחת מתוך כל החברות זו משימה קשה. בנוסף לכך, גם לאחר שתבחרו חברה, תצטרכו לבחור מתוך התפריט העשיר שלה את המנות שאותן תרצו. גם פה, מדובר במשימה לא קלה ומעוררת תיאבון.

אימרו לי מי האורחים שלכם – ואגיד לכם מה להזמין

חשוב להתחשב בקהל האורחים שלכם כאשר אתם בוחרים את המנות שלכם. אל תתפתו לבחור רק מנות שנראות לכם טעימות ותנסו לכוון גם לטעמם של האורחים שלכם. כמו כן, נסו להתחשב גם באורחים צמחונים או טבעוניים, בילדים שמוזמנים לאירוע או בבעלי רגישויות כלשהן כדי שכל האורחים יצאו שבעים, שמחים ומאושרים מהאירוע שלכם.

מה המחיר שתצטרכו לשלם

יש נטייה לחשוב קייטרינג חלבי יהיה בהכרח זול יותר מקייטרינג בשרי. בהחלט תוכלו למצוא קייטרינג חלבי זול ובמחיר נגיש, אך אם אתם מכוונים לקייטרינג קצת יותר יוקרתי תהיו מוכנים לכך שגם פה תצטרכו לשלם לא מעט. אבל זה בהחלט שווה את זה.

אל תתפרעו ותהיו מחושבים

נטייה נוספת היא לחשוב שאוכל חלבי הוא פחות משביע, ולכן אנשים רבים עושים טעות ומזמינים כמויות ענקיות של אוכל לאירוע שלהם ללא סיבה. בסופו של דבר האוכל נזרק וכואב הלב עליו ועל הכסף שהשקעתם. אל תתפתו להזמין יותר ממה שצריך, התייעצו עם חברים שעשו אירוע עם קייטרינג חלבי בעבר ואפילו עם בעלי הקייטרינג שידעו להכווין אתכם הכי טוב בהתאם לאירוע שלכם ולכמות המוזמנים.


מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן