נופש לחרדים – איך תארגנו את החופשה המושלמת

תוכן עניינים

סוגי הנופש לקהל החרדי

נופש בארץ יכול להיות מהנה ומגוון ביותר, החל מבתי מלון, צימרים, אכסניות ווילות בנגב, באזור ירושלים והמרכז, הגליל והגולן. אך כשמדובר בנופש עבור הקהל החרדי לא בהכרח כל המקומות יהיו מותאמים בצורה הראויה, ומנגד יש מקומות שנודעו לקהל זה במיוחד מתוך הבנה כי המטייל החרדי מחפש טיולים ואטרקציות המותאמות לאופיו ולצרכיו. בשנים האחרונות גדלה המודעות לנופש לחרדים ויש יותר מקומות שידעו כיצד להתאים את עצמם כך שיקבלו גם את קהל זה. 

באילו דרכים הותאמו מקומות הנופש לקהל החרדי

בהרבה מקומות הבינו את החשיבות בהתאמת מקומות הלינה והאטרקציות בארץ לקהל החרדי. כך למשל בבתי מלון ובצימרים לחרדים ברחבי הארץ נעשתה כשרות קפדנית של בד"צ ומהדרין כדי שקהל זה יוכל להגיע, ליהנות ממתקני מקום הלינה ומארוחת בוקר מפנקת עם הכשרות המתבקשת. בנוסף, מקומות לינה רבים דאגו לשמור שבת ולהפעיל פלטות חימום לאוכל לצורך שמירה על המנהגים המתבקשים. 

כך למשל מקומות אלו יאפשרו להגיע לעשות צ'ק אין בחדרים בשישי עד שעות הצהריים וייתנו להישאר במהלך כל השבת ולעשות צ'ק אאוט רק בצאתה. במקומות לינה רבים גם יהיה בית כנסת במקום עצמו או בקרבת מקום הלינה. כמו כן, באטרקציות רבות כמו בריכות קיימת הפרדה בין גברים לנשים בימים שיועדו לכך, או לחילופין כניסה לזוגות בלבד לספא ללא כניסת משפחות.

סוגי האטרקציות ברחבי הארץ המיועדים לקהל החרדי

חוץ מלהגיע וללון במקום מסוים כנראה נרצה גם לעשות דברים נוספים שהאזור בו התאכסנו מציע. בכל רחבי הארץ ישנן אטרקציות רבות שהותאמו במעוד מועד לכל סוגי הקהלים וכן גם לקהל החרדי. בין האטרקציות יש באולינג, בריכות, פינות חי, חדרי בריחה, טיולי אופניים, טיולים בג'יפים, בטרקטורונים או על סוסים, קארטינג, ספא ומרכזי מבקרים, כגון: יקבים, פארקים, שדות קטיף ושמורות עתיקות. 

מחירי האטרקציות משתנים לפי סוג הפעילות, כאשר לרוב במקומות כמו מרכזי מבקרים שונים או פעילויות למשפחה נשלם סביב עשרות שקלים לאדם. מחירים דומים נשלם לרוב על כניסה לבריכות, חדרי בריחה וקארטינג. כאשר מדובר בספא המחירים לרוב יגיעו לאזור כמה מאות שקלים, בהתאם לסוג החבילה שהספא מציע ומיקומו בארץ. כשמדובר בטיולים מודרכים בג'יפים, טרקטורונים או סוסים, יחל המחיר לנוע מעשרות שקלים לאדם ויגיע עד 300 שקלים. 

מחירי מקומות הלינה לקהל החרדי

בטרם הזמנת החופשה בארץ נבדוק ונראה באתרים של מקומות הלינה שבאזור בו נהיה אלו דברים יש להם להציע ונעשה סקר שוק נרחב. רצוי גם להסתכל על ביקורות על מקום הלינה ולבחון אם הוא עונה על בקשתינו. לאחר מכן, נגלה כי סוגי המקומות מתחלקים למגוון רחב ואפילו הצימרים מתחלקים לפי סוגים. 

ישנם צימרים פשוטים ויש כאלו יוקרתיים יותר המציעים מגוון רחב של דברים בחדר. במקרים אלו ישתנו המחירים בהתאם ויכולים להגיע ממאות שקלים לאדם ואפילו לחצות את רף 1000 השקלים בקלות ללילה לאדם. 

בבתי מלון לדוגמה, משתנה המחיר בהתאם למספר הכוכבים והאטרקציות שהוא מציע במקום, שכן לרוב אנו ניתקל במחירים מעט זולים יותר מאלו של הצימרים במלונות 3 כוכבים, ומחירים שעוברים את ה-1000 שקלים ללילה עבור מלונות 5 כוכבים. אם נרצה להתאכסן בסוג לינה שונה, מיוחד וזול יותר, נדע שיש לקהל החרדי אפילו אפשרות לישון בקרוואנים או בתי הארחה פשוטים שהתאימו את עצמם והמחירים בהם לא צפויים לעבור את רף ה-500 שקלים ללילה. 

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

תיק לתפילין

תיק לתפילין בעיצוב אישי

מחפשים מתנה מושלמת לחתן שעולה לתורה? במקום לתת מתנה חסרת חשיבות יהיה עליכם להתאים אותה למאורע הספציפי שאותו חוגגים. תיק לתפילין בעיצוב אישי יכול להיות

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן