סטודיו שמלות כלה – איך תמצאי את הטוב עבורך

תוכן עניינים

הייחוד של סטודיו שמלת כלה

לקראת יום חתונה יש משהו שאין לגביו ספק עבור החתן והכלה. הם רוצים להיראות במיטבם, כך שיהיו הכי יפים ומיוחדים. דבר זה מושפע רבות מהחליפה ושמלת הכלה שהשניים יבחרו ליום אירוע. כשמדובר בשמלות כלה, צריך לדעת שמדובר בעניין רציני שדורש השקעה ומחשבה מראש. כיצד יעוצב? איך ייראה? יש כל כך הרבה משתנים עבור השמלה.

כיום, יש מבחר גדול של שמלות אשר ייחודן בא לידי ביטוי בגזרותיהן ובאלמנטים עיצוביים נוספים כמו סוגי בדים, עיטורי תחרה ושזירות פנינים. אם נרצה למצוא את המבחר הגדול ביותר של שמלות, כנראה נמצא אותן לרוב בסטודיו שמלות כלה.

מה הדגש שיש בסטודיו שמלות כלה?

בהרבה מקומות של סטודיו ישימו דגש בפגישות עם הכלה המיועדת על תחום העיצוב והאופנה. בשל המגוון הרחב, כל מיני דעות ואופנות רווחות אשר מכתיבות עבור נשים רבות את האופן בו הן חושבות שעליהן להיראות, יוכלו לבוא לידי ביטוי. אולם, הדבר הכי יפה הוא ההקשבה לכל צרכיה של כלה והרצונות שלה בבחירת מראה השמלה לחתונתה. 

בסטודיו גם לוקחים בחשבון שייתכן ויהיה צורך בהחלפת לבוש ואולי אפשרות ליותר משמלה אחת במהלך החתונה. יש מקרים בהם נרצה שהכלה תחליף שמלה לאחר החופה, וחלק מהמקרים נרצה גם החלפת שמלה נוספת לאחר האוכל ולקראת הריקודים. עם הסטודיו ניתן לעבוד על כל זה למציאת שילוב ראוי ומתבקש עבור כל כלה בהתאם לצרכיה. למשל, עיצבו של שלמה שתראה קלאסית עבור קבלת הפנים והחופה, ולאחר מכן שיהיה ניתן להחליף אותה בקלילות וזריזות לשמלה נינוחה יותר להמשך האירוע. 

בשביל שנמצא את הסטודיו המתאים לנו, נתחיל בסקר שוק באינטרנט והמלצות ממכרים, חברים ומשפחה. רצוי מאוד לבדוק מול כמה שיותר מקומות של סטודיו באזור מגורנו לסקירה מקסימלית. כמו כן, נשמע מהן על התהליך והאפשרויות של סגנונות השמלות שיש לה. בנוגע לפן הכלכלי, ניתן כמובן לבדוק מחירים טרם פגישה עם הסטודיו, אך דרך לא פחות טובה היא לבצע את סקר השוק הסופי לאחר מכן, כדי להחזיק בכמה שיותר הצעות של מקומות שנראו לנו מתאימים. 

תהליך העבודה מול סטודיו שמלת כלה

בישיבה בסטודיו נבחן מתוך קטלוג מודלים קודמים לצורך מציאת הכיוון לשמלה שנרצה. נבחר את סוג הבד שנרצה, ונבדוק האם הכיוון שהוצע לנו עד כה יכול לענות על בקשתנו. חשוב לבחור בסוגי שמלות שנראה שיתאימו לסוג והווי האירוע המתוכנן. לאחר מכן, נבחן עם הסטודיו את הדברים הייחודיים יותר בשמלה, כגון: שילוב כיסים, פפיונים, אורך וגוון השמלה. 

דבר נוסף שחשוב לציין, ככל שנהיה יותר פתוחים ברעיונות מול הסטודיו, ככה התהליך שלנו איתה יהיה יותר קל, מכל בחינה אפשרית. לדוגמה, הישיבות בסטודיו יהיו קלילות וזורמות, יהיו חילופי רעיונות פוריים ומכל פגישה נצא יותר בנוח, ובמקרים מסוימים אפילו הכלה תוכל להרגיש כמו מעצבת שמלות כלה בעצמה. יתרון נוסף בזה הינו החיבור שנוצר עם הסטודיו, בניסיון להשפיע על המחיר לטובתנו.

מה יהיו העלויות של הכנת שמלת כלה בסטודיו?

השוק של שמלות הכלה בסטודיו הוא שוק מאוד רחב עם מחירים שמתחילים מ-5,000 ש"ח והגיעו גם ל-20,000 ש"ח ויותר. כמו כן, מחיר השמלה משתנה בהתאם לסוג הבד, גודל השמלה, המידה והאורך. בנוסף, ככל שהסטודיו יהיה מוכר וגדול יותר, כך גם מחיר השמלה יעלה בהתאם. 

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

איך לבחור נעלי חתן

איך לבחור נעלי חתן

יום החתונה שלך מגיע בעוד רגע, והוא לא עוסק רק בשמלה המיוחדת של הכלה ובאולם המהמם שבחרתם, אלא גם בך. הנעליים הם חלק מהותי מהלוק

קרא עוד »

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן