עיבוי שפתיים זאת לא בושה – הכל על התהליך

תוכן עניינים

טיפולים לעיבוי שפתיים אלו הם הטיפולים השייכים לטיפולי האסתטיקה הרבים שיש היום, ובם מתבצעים לחלוטין מבחירה אישית משיקולים של נראות ותחושה עצמית. היום יש קשת עצומה של טיפולי אסתטיקה רבים, המבוססים על חומרי מילוי שונים, טבעיים או מלאכותיים, אשר נועדו גם עבור מראה שפתיים מלאות יותר. כל אחד יכול לעשות את זה אם רק ירצה ואין שום סיבה להרגשת בושה, מדובר טיפול פופולארי למדי שיכול לשמח אנשים רבים, בואו לדעת כל מה שצריך על התהליך.

 

מי עושה טיפול לעיבוי שפתיים

אנשים שפונים בכדי לקבל טיפול לעיבוי שפתיים אלו הן בדרך כלל נשים בעלות שפתיים דקות באופן טבעי אשר היו רוצות לעבות ולמלא אותן. שימו לב, שאת הטיפול לעיבוי שפתיים לא מומלץ לעשות לפני גיל שמונה עשרה. בנוסף, הטיפול נפוץ בקרב הרבה נשים מבוגרות שלאורך השנים כחלק מתהליך ההידלדלות שחל בעור הפנים, איבדו מנפח השפתיים. הטיפול מאפשר להשיב את השפתיים עם החיות והמראה הצעיר והמלא.

 

תהליך עיבוי שפתיים

תהליך עיבוי שפתיים יכול להיעשות בכמה דרכים, בדרך כלל תהיה הרדמה מקומית בעזרת משחת אלחוש או זריקה, הטיפול עצמו הוא כחצי שעה ובמהלכו מוזרק חומר המילוי לשפתיים במטרה לעבות אותן. החומרים שבדרך כלל משתמשים בהם בטיפולים הללו, הם חומצה היאלורונית, סיליקון, שומן ועוד. תלוי במרפאה ובמטרת הטיפול שלכם, יחד עם העובדה שעלולות להיות אלרגיות לחומרים מסוימים וצריך לעשות התאמות.

 

מחיר עיבוי שפתיים

יש כל מיני סוגי טיפולים לעיבוי שפתיים, ולכן יש גם כל מיני מחירים שונים שניתן למצוא היום בשוק. בדרך כלל, מחיר עיבוי שפתיים בחומצה היאלורונית יעלה סביב אלף שמונה מאות לבין שלושת אלפים ושמונה מאות שקלים עבור מזרק. עיבוי שפתיים בשומן יכול לעלות בין תשע לשבע עשרה אלף שקלים. וכמובן שיש עוד המון מחירים שונים עבור חומרים שונים ובהתאמה להיקף טיפול שונה.

 

לסיכום

תהליך עיבוי שפתיים הוא מאוד פשוט, ויש תוצאות מרשימות למדי שאנשים רבים נהנים מהם ברחבי העולם. אם גם אתם מעוניינים בתהליך הזה, אין לכם ממה לחשוש, זהו תהליך בטוח, עם הרבה הבטחה להצלחה, שבקלות יוכל להעניק לכם את המראה שאתם כל כך רוצים בלי בעיה ובמהירות רבה.

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן