קולקציית מוצרי השיזוף העצמי של BYNETA 

תוכן עניינים

בין אם בקיץ, בחורף או ביום סתווי שהשמש לא ממש נראית מבעד לעננים – קולקציית השיזוף של נטע אלחמיסטר מעניקה לך את המראה השזוף המושלם, בכל רגע ובכל עונה. החל מהאביזרים הנלווים ועד שיזוף הרגליים – אלה כל המוצרים שאת צריכה למראה המושלם של החזרה מהחופשה הכי אקזוטית שיש. 

כפפה למריחת מוצרי השיזוף

עבור יישום מושלם של כל מוצרי השיזוף על גבי העור שלך, שימוש בכפפת מריחה של BYNETA תסייע לך להשיג מראה חלק ללא כתמים. ניתן לרחוץ אותה ולעשות בה שימוש חוזר ללא חשש של מעבר צבע. 

תחליב ברונזר קטיפתי מבית BYNETA

מראה שזוף, קורן ומנצנץ שמספר לכולם מבלי שתצטרכי להסביר על החופשה בזנזיבר (גם אם לא באמת חזרת משם). התחליב מועשר בתמצית אלוורה וחומצה היאלורונית המרגיעים ומטפחים את העור. לשימוש יעיל וכיסוי מלא, נערי את הבקבוקון לפני השימוש והשתמשי בכפפת המריחה בתנועות סיבוביות. 

שמן שיזוף בגוון ברונז

שמן השיזוף בעל מקדם ההגנה SPf15 יעניק לך מגע קטיפתי וכוון ברונזה ללא מאמץ. Mykonos Dream Taning BYNETA מעניק לך עור רך ורווי בלחות לצד גוון ייחודי. הפורמולה מכילה שמן אגוז מלך, פסיפלורה וחוחובה להגנה מושלמת על העור שלך. 

ספריי מייקאפ לרגליים

גם אם החורף הגיע והרגליים מתכסות להן תחת מכנסיים ארוכים, החורף הישראלי מוכיח שוב ושוב שגם בשבועות הגשומים ביותר – לא יעבור שבוע מבלי לזכות ביום קיצי שאפשר לחשוף בו את הרגליים. למראה שיזוף שלם ואותנטי שלוקח בחשבון את כל הגוף שלך, השתמשי בספריי מייקאפ לרגליים בגוון כהה או מדיום. בכושר כיסוי גבוה שמחזיק שעות ארוכות, תוכלי להתגבר על פיגמנטציה, ורידים או צלוליט לאורך היום ולהנות מהמראה שתמיד רצית. 

מוס לשיזוף עצמי – extra dark

עבור מראה שיזוף אקזוטי ועמוק במיוחד, זה המוס המפנק שיעניק לך את גוון השוקולד החמקמק שחלמת עליו. הפורמולה פועלת בשני מישורים – חיזוק ומיצוק העור לצד הרגעת העור בעזרת אלוורה ותמציות לחות. העור שלך ייהנה מגוון ברונזר במריחה הראשונה ולאחר השטיפה יישאר עמך גוון שיזוף עמוק שיישאר איתך חמישה ימים ויחלוף עם התחדשות העור הטבעית שלך. 

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן