ריפוד כיסאות בבית הלקוח – כמה זה עולה?

תוכן עניינים

חשיבות ריפוד הכיסאות

פינת האוכל היא מקום המפגש המרכזי בו מתבצעות ארוחות משפחתיות ומפגשים חברתיים שנמשכים זמן רב לאורך כל הארוחה. בשל כך, כיסאות פינת האוכל נמצאים תחת עומס מתמשך לאורך כל הארוחה ועם הזמן מתחילים להישחק ולאבד מהנוחות והעיצוב אשר אפיינו אותם כשהם היו חדשים. ריפוד כיסאות מאפשר לנו לשמור על החיוניות של הכיסאות לאורך זמן ומתי שאנו חשים ורואים כי נוצר בלאי על הכיסאות שפוגע בעיצוב ובעיקר בנוחות המשתמש, 

המטרה של ריפוד הכיסאות בפינת אוכל היא מצד אחד לאפשר להישאר עם אותם כסאות לאורך זמן ללא צורך בהחלפתם ומצד שני לאפשר מגוון אפשרויות עיצוב שמתאפשר להחליף את צבע הריפוד בכל צבע שנרצה בו ובכך לרענן את עיצוב פינת האוכל והבית כולו. 

מתי נצטרך לבצע ריפוד של הכיסאות? 

ריפוד כיסאות מתבצע לאורך כל השנה גם בזמן שגרה וגם בזמן חירום שדורש טיפול מידי של איש מקצוע מיומן ומקצועי שיוכל להגיע אלינו הביתה לטפל בבעיה. יש מגוון של סיבות להחלפה מידית של ריפוד הכיסאות:

-קרעים בריפוד: יש מצבים שניתן לקרוא להם מצבי חירום שבהם נוצר קרע פתאומי בכיסא כתוצאה מחפץ חד או כתוצאה מבלאי מתמשך שהתחיל מסדקים קטנים, פרימות חוטים והגיע למצב של קרע שמחייב התערבות מידית של רפד כיסאות מקצועי.

-צבע דהוי: אחת התכונות הטבעיות של ריפוד כיסאות פינת אוכל ובאופן כללי כל ריפוד אחר, הוא שלאורך זמן צבע הכיסאות מתחיל לדהות ולאבד מצבעו הטבעי ונוכל לשים לב לראות כיצד מופיעים אזורים על פני מושב הכיסא שחלקם כהים וחלקם בהירים. הרבה פעמים מה שמוביל לשינוי צבע מושב הכיסא הוא הישיבה עליו שיוצרת שפשופים וחיכוך בין המכנס לבין המושב.

-שקעים בכיסא: שימוש מוגבר בכיסא לאורך זמן משפיע על המילוי שנמצא במשענת ועל מושב הכיסא. לאט לאט נתחיל להרגיש ממש את מסגרת הכיסא ולא נהנה מתמיכה נאותה לגב ולרגליים.

גורמים נוספים לריפוד הכיסאות

כתמים ולכלוך: בפינת אוכל שבה יושבים ואוכלים, נוצרים כתמי אוכל על הכיסאות. במידה ומדובר בריפוד בד בלתי אפשרי להסיר את הכתם במיוחד כאשר מדובר בכתם שמן. האפשרות היחידה היא לבצע ריפוד כיסאות פינת אוכל ובאותה ההזדמנות מומלץ לרפד את כיסאות פינת האוכל בריפוד עור אשר עמיד יותר מפני כתמים שמתנקים בקלות יחסית באמצעות סמרטוט וחומר ניקוי בסיסי.

עיצוב מחדש: יכול להיות שיום אחד נחליט שאנו מעוניינים לעצב מחדש את הבית, לחדש את אחת הפינות בבית. כשמדובר בפינת האוכל הפתרון המתבקש הוא ריפוד הכיסאות בצבע ומרקם שונה ממה שהיה לנו עד כה.

מה המחירים של תיקון ומילוי ריפוד כורסא?

מחיר ריפוד כיסא משתנה קודם כל לפי הגדול, כיסא בגדלים סטנדרטיים נע בין 50-60 ס"מ עומק ורוחב, הכולל לרוב גם משענת בסדר גודל זה. מחיר של ריפוד מושב כיסא סטנדרטי יעלה בין 140-200 ₪, ריפוד מושב ומשענת לכיסא סטנדרטי יעלה בין 300-400 ₪, ריפוד מושב בכיסא גדול יעלה בין 300-400 ₪, ריפוד מושב ומשענת עבור כיסא גדול יעלה 400-500 ₪. 

במקרה של ריפוד כיסאות פינת אוכל הכולל תיקונים, כמו עץ שהצבע שלו דהה, רגליים מתנדנדות, ספוג רך ושחוק, תעלה התוספת לעבודות אלו ל-100 ₪.

אם נרצה גם להוסיף בחירת בד לריפוד הכיסאות יעלה בדרך כלל המחיר בתוספת של בין 150-200 ש"ח למטר מרובע למושב. מחירו של בד דוחה כתמים מעט יקר יותר, ומחיר בד עור יכול להגיע גם למאות שקלים למ"ר.

repair-sofas.co.il >> בואו להתייעץ עם מומחים!

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן