איך לבחור נעלי חתן

תוכן עניינים

יום החתונה שלך מגיע בעוד רגע, והוא לא עוסק רק בשמלה המיוחדת של הכלה ובאולם המהמם שבחרתם, אלא גם בך. הנעליים הם חלק מהותי מהלוק שלך בחתונה וחשוב שתבחר בנעליים יפות אבל חשוב מאוד שיהיו גם נוחות. אז איך תמצאו נעליים שיהיו גם יפות, גם נוחות ובכלל מה הסטייל המקובל? (כי נעלי סניקרס למשל הן יפות ונוחות – אבל ממש לא הכיוון של נעלי חתן). במאמר הזה נדריך אותך שלב אחר שלב עד לבחירת הנעליים המושלמות לחתונה שלך. זה מה שאתה צריך קלחת בחשבון:

נוחות הנעליים

חשוב שתזכור שהנעליים שתבחר ישמשו אותך לאורך מס' שעות, החל מהצילומים המקדימים שמתחילים מוקדם בבוקר, דרך קבלת הפנים והחופה ועד לריקודים ברחבה. אז ברור שזה יום ארוך, וברור לנו שאתה רוצה נעליים שיראו יפות, אבל אי אפשר להתעלם מזה שאתם צפוי לנעול אותם כל היום וכל היום. נעליים לא נוחות יהיו סיוט ענק. קודם כל, לא יהיה לך נוח וזה יבוא לידי ביטוי בכאבים בכפות הרגליים גם בזמן עמידה, בזמן ריקודים ולאורך כל הערב.

יתרה מזאת – אם הנעליים לא יהיו נוחות, אתה תרגיש את זה, וזה יקרין לביטחון העצמי שלך. אתה עלול לחשוב במהלך היום על כמה לא נוח לך במקום כמה כיף לך ביום המאושר של חייך. אז איך תדעו שהן נוחות? לדעתנו – לא מספיק לנעול אותן בחנות ולהסתפק בזה. קחו אותם אתכם הביתה, תנעלו אותם שם למשך כמה שעות – ואז יהיה לכם ברור אם הנעליים מתאימות ליום שלב או שצריך להחליף אותן.

התאמת הנעליים לחליפת החתן

זה היום המאושר בחייך, ועל כן אתה תרצה גם להיראות מצויין – אז הנעליים חייבות להתאים לחליפה. הצבע והסגנון של הנעל צריכים להשלים את הלוק שלך. להלן כמה אופציות לשילובים מנצחים עבור הופעה כובשת של חתן:

  1. חליפה קלאסית בצבע שחור ולבן: הלבוש הזה ישתלב נהדר עם נעליים שחורות ואלגנטיות. זוהי הבחירה הקלאסית ביותר והיא הולמת מאוד. אל תהססו ללכת עליה. על אף שהיא לא מקורית, היא תהיה בחירה מצויינת (כי עם כל הכבוד, זה לא שטקס החתונה הוא עניין מקורי, אז לא צריך לחפש לצאת מהנורמה).
  2. חליפה בצבע נייבי: נייבי זה סגנון של צבע כחול כהה שתופס פופולריות גדולה מאוד בקרב חתנים בשנים האחרונות. מה שהולך מצויין עם צבע נייבי זה חום או בורדו.
  3. חליפות בהירות: אם אתם הולכים על חליפה בהירה כמו חליפת חתן לבנה, אתם צריכים לתת קונטרה בנעליים ולא להמשיך צבע דיכוטומטי מדי. אנחנו ממליצים על נעליים שחורות או חומות.

שימו לב לפרטים הקטנים

נמליץ על מספר גורמים שחשוב שתבדקו לפני שאתם קונים את נעלי החתן שלכם:

  1. מרקם וגימור הנעל: בהתאם לחליפה ולסגנון האישי שלך, תוכל לבחור נעליים עם גימור מבריק או אולי עור או זמש בעל מרקם מחוספס.
  2. המותג של הנעל: נמליץ לבחור במותג נעליים מוכר, או לפחות כזה שקיבלת עליו המלצה קודמת, הן מבחינת מראה הנעל, ועד לאיכות ולנוחות שלה.

מקומות מומלצים לנעלי חתן איכותיות

ישנם מספר מקומות נהדרים לקנות נעלי חתן איכותיות. הנה כמה מהמומלצים ביותר:

  1. בגיר: בגיר היא חברה ישראלית ידועה לנעליים איכותיות לגברים. יש להם מבחר גדול של נעלי חתן, החל מאוקספורד ועד דרבי. המחירים של בגיר נוחים, והנעליים מגיעות במגוון צבעים ודוגמאות.
  2. אלדו: אלדו היא חברה ידועה לאופנת גברים. יש להם מבחר יחסית גדול של נעלי חתן. מומלץ לבקר באתר או בסניפים ולהתרשם מהמבחר שאלדו מציע.
  3. אופנת סגל: בית אופנת סגל שבתל אביב הוא אחד המקומות הידועים והוותיקים בארץ, שבו תמצאו אופנת עלית לגברים של מיטב המותגים הנחשבים בתחום. 

סיכום

הקדשה של זמן לבחינת נעלי חתן יכול להשמע כמו חלק ממש קטן מהתכנון הכולל של החתונה (בטח בהשוואה לבחירת החליפה). עם זאת – זה אחד הפריטים המשמעותיים ביותר שכן נעליים נוחות הן בגדר חובה כדי לשמור עליך כשיר לעמידה ממושכת ובטח שגם לשעות רבות של ריקודים. 

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן