תיק לתפילין בעיצוב אישי

תוכן עניינים

מחפשים מתנה מושלמת לחתן שעולה לתורה? במקום לתת מתנה חסרת חשיבות יהיה עליכם להתאים אותה למאורע הספציפי שאותו חוגגים. תיק לתפילין בעיצוב אישי יכול להיות מתנה מיוחדת במינה לקראת עלייה לתורה. מדובר על מתנה שמראה כי חשבתם מחוץ לקופסה, לא עשיתם את הבחירה המובנת מאליה. לצערנו רוב האורחים שיוזמנו לעליה לתורה יעשה את הבחירות הסטנדרטיות כפי שכולם עושים. אתם צריכים להראות כי חשבתם היטב על האדם שעבורו המתנה מיועדת. מה אתם צריכים לדעת על תיק לתפילין שמעוצב באופן אישי? הכנו לכם את כל המידע שחשוב שתכירו טרם ביצוע הרכישה עצמה. הרי תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו הבחירה שתעשו תהיה הבחירה הכי טובה שיש. לא מדובר על עוד מתנה פשוטה, מדובר על מתנה מיוחדת ושונה מכל האחרות.

 

מדוע צריך תיק לתפילין?

 

עוד לפני שנדבר על האופציה של תיק לתפילין בעיצוב אישי צריך לדבר על הצורך. יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי לא באמת צריך תיק לתפילין אפשר להשאיר אותן כך. התפילין קדושים, גברים נדרשים להניח אותם בכל בוקר מחדש על היד והראש. הצורך בתיק איכותי נובע ממספר סיבות שחובה עליכם להכין אותן. ראשית כי אתם רוצים לשמור על התפילין לאורך זמן רב מבלי שהן ייהרסו. מעבר לכך תרצו לדעת כי יהיה לכם קל לקחת את התפילין אתכם לכל מקום. עם תיק ייעודי תוכלו לראות כי אתם מיישמים את זה ללא שום בעיה.

 

מה רע בתיק לתפילין פשוט?

 

אין שום דבר רע ברכישת תיק לתפילין פשוט כמו שמוכרים בכל מיני חנויות שונות. אך תיק לתפילין בעיצוב אישי הוא משהו אחר, כזה שמראה כי הלכתם על הבחירה הכי מיוחדת. אם מדובר על מתנה תרצו להראות למי שיקבל אותה עד כמה אכפת לכם ממנו. מהסיבה הזאת ההמלצה היא להוסיף כיתוב אישי כדי להפוך את המתנה לאחרת ושונה. התוספת הקטנה הזאת יכולה לעשות את ההבדל מבחינת מי שיקבל את המתנה. תראו כי ייעדתם את המתנה לאותו אדם שאליו היא מיועדת, לא הסתפקתם בבחירה המובנת מאליה.

 

מתי נותנים תיק לתפילין בעיצוב אישי?

 

יש כאלה שרוצים לתת לקרוב משפחה שומר מסורת מתנה לכבוד חגיגה מסוימת. אם תלכו על האופציה של תיק לתפילין בעיצוב אישי זוהי יכולה להיות בחירה מפתיעה. עם זאת תיק לתפילין עם עיצוב אישי ניתן לראות לחתנים לפני שהם עולים לתורה. בין אם מדובר על חתן בר מצווה או חתן שהתחתן זה עתה. מדובר על ציון דרך מרגש, לפיכך גם נותנים מתנות שקשורות למאורע הספציפי הזה. עם זאת אל תגבילו את עצמכם, תמיד יהיה טוב שתלכו על אופציה שתדעו שהיא מוצלחת. כל יהודי מניח תפילין, לכן המתנה הזאת מתאימה לכולם ללא יוצא מן הכלל.

 

כמה עולה תיק לתפילין מעוצב אישית?

 

אל תבחרו תיק לתפילין בעיצוב אישי רק על סמך הצעת המחיר שאותה קיבלתם. יש עוד המון פרמטרים אחרים שיכולים להעסיק אתכם לפני שתעשו את הבחירה. אך עדיין תרצו להיות בטוחים כי מדובר על מתנה שתוכלו לעמוד בעלויות שלה. החדשות הטובות הן שהמחיר של תיק לתפילין מעוצב אישי משתנה בהתאם לדרישות שלכם. אם אתם יודעים שיש לכם תקציב מוגבל מוטב כי תעמידו זאת מראש בסדרי העדיפויות. המחיר מתחיל מכמה מאות שקלים לתיק תפילין סטנדרטי בעיצוב אישי ועד אלפי שקלים לבחירה יוקרתית. אתם אלה שקובעים כמה תרצו לשלם כדי להפתיע את חתן השמחה טרם העלייה לתורה.        

 

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן