אטרקציות מקוריות בארץ

תוכן עניינים

המדינה שלנו כל כך מגוונת בסוגי הנופים שיש לה להציע, באקלים, באנשים ובחוויה. אם אנחנו לא רואים אפשרות לטוס באופק, אנחנו יכולים להציע לכם על כמה אטרקציות בארץ שיגרמו לכם להגיש כאילו שאתם בחו"ל. 

נווה צדק, תל אביב – סיור בפריז הקטנה:

נווה צדק היא השכונה היהודית הראשונה מחוץ לחומותיה של יפו. היא הפכה ליעד תיירותי מבוקש מאוד מה שהופך את השיטוטים לאורך הרחובות המיוחדים והצרים שלה לעוד יותר חווייתיים.
נקודת התחלה: מרכז סוזן דלאל
נקודת סיום: רחוב לילינבלום
מקומות שחובה לבקר בהם במהלך הסיור: שוק הכרמל- מומלץ לעשות סיורים בשוק, קולנוע עדן, מרכז סוזן דלל למחול ותיאטרון, מרכז קהילתי נווה צדק ….

ריף הדולפינים – אילת:

ולמקום אחר לגמרי, עם נוף אחר לגמרי:
ריף הדולפינים באילת. שם תוכלו לחוות מעולמם של היונקים הכי אהובים בסביבתם הטבעית. נוף מהמם, שופע בצמחייה, מתאפיין במזח ארוך ונוח בו ניתן לצפות בדולפינים שוחים במים גם מלמעלה. מלבד הצפייה בדולפינים תוכלו גם ממש לצלול ביחד איתם ולשחות איתם במים הצלולים של אילת. חוץ מהדולפינים תוכלו להנות משיזוף ושחייה בחוף, רק תזהרו, מסתובבים טווסים, תרנגולות וחיות נוספות משוחררות על החוף כחלק מהחוויה.
מיקום מדויק: דרך מצרים, אילת.
שעות פתיחה: 09:00-17:00
טלפון לבירורים ופרטים נוספים: 08-6300111

ים המלח – המקום הכי נמוך בעולם

מריף הדולפינים נעבור לעוד מקום מאוד מיוחד עם אקלים שונה מקור מים ייחודי:
ים המלח. בים המלח תוכלו להנות מציפה במי הים, אקלים מדברי חם ויבש, נופים, היסטוריה עשירה ומפלים מתוקים בקרבת מקום.
מגיעים לים המלח, מה אפשר לעשות?
אפשר להנות מהחופי המלונות, אפשר להגיע לאזור עין גדי והמפלים שם, אפשר לעשות מסלולים או פשוט להימרח בבוץ עשיר במינרליים על חוף מבודד.
יש לנו במרחק נסיעה פלא עולם יפיפה וקסום, למה שלא נהנה ממנו?

אטרקציות ברחבי ארץ ישראל:

עברנו על כמה מהאטרקציות הכי מעניינות ואהובות עלינו. מים המלח לנווה צדק ומשם לריף הדולפינים באילת. שוני הנופים, האקלים והסביבה יכולה ממש לגרום לנו להעריך את מה שנמצא מסביבנו. מרחק נסיעה קצרה.

צאו לטייל ולגלות את ארץ ישראל. לא תתאכזבו.

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן