אתרי תיירות שאסור לפספס ברומא

תוכן עניינים

העיר רומא היא בירה קולינרית ואיטלקית שאין עליה עוררין ולכן היא מהווה יעד תיירותי פופולרי מאד עבור הקהל הישראלי ועבור תיירים מכל העולם. אבל, אם זו הפעם הראשונה שאתם מתכננים להגיע לעיר הנפלאה הזו, בואו נספר לכם על כמה מקומות שפשוט אסור לכם לפספס.

טיול ברומא הוא טיול שיכול לכלול בבת אחת את כל מה שתייר ממוצע מחפש וזה קולינריה איכותית, היסטוריה עתיקה, מודרניות מרתקת וכמובן נופש מרגיע. כדיי לחוות את כל אלו אתם לא רוצים לפספס את היעדים הבאים:

קולוסיאום

אי פעם תהיתם איך זה הרגיש להיות חלק מסרט שבו יש קהל עצום הצופה במשחק, תחרויות אולימפיות ועוד? אם כן אז סיבוב בקולוסיאום המפורסם של רומא ייתן לכם תחושה חד פעמית שכזו. הוא שלם במרביתו וניתן לעשות בו סיור מודרך או לגמרי לבד ולרגע להרגיש כאילו חזרתם אלפי שנים אחורה בזמן. 

ותיקן

כעת נתקדם עם השנים ונגיע לוותיקן. כל האזור של הכנסייה המפורסמת עצמה היא מודרנית למדי ולכן תוכלו לצאת באזור לסיבוב קניות וטיול בשמש הקיצית של רומא. כשתהיו מוכנים לפיסת היסטוריה יחידה במינה תדאגו לא לפספס את המוזאון של הוותיקן והציורים המדהימים על קירות הכנסייה המפורסמת והחשובה ביותר בעולם. 

 

שווקי אוכל

לבסוף, טיול ברומא הוא לא טיול ברומא, בלי אוכל. למזלכם רומא מלאה בשווקי אוכל קלאסיים הנמצאים בכיכרות העתיקות שלה וגם בשווקים מודרניים שניתן למצוא ממש בתחנה המרכזית בעיר, ליד הקולוסיאום. כך תוכלו לחוות את המיטב שיש לה להציע. 

לסיכום

רומא היא עיר שפשוט אסור לפספס וכשתגיעו אליה בקרו בקולוסיאום האגדי, אזור הוותיקן ההיסטורי וכמובן במגוון שווקי האוכל שיש לעיר המפורסמת להציע לכם. 

 

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן