הנחלים הכי שווים בצפון

תוכן עניינים

צפון הארץ הוא מקום מושלם לטיולים, במיוחד לחובבי הנחלים. תוכלו למצוא מסלולים שיתאימו למשפחות וגם למטיבי לכת. ריכזנו עבורכם את הנחלים הכי שווים שיש לצפון להציע.

שמורת הטבע יהודיה והזוויתן

שמורת טבע של רשות הטבע והגנים כאשר הכניסה בתשלום. בשמורת הטבע תוכלו למצוא ארבעה מסלולים מוסדרים ומהממים, החולשים על נחל הזוויתן (העליון והתחתון), נחל יהודיה וכן תמצאו את בריכת המשושים המפורסמת. האזור ירוק ומלא במים נקיים בכל ימות השנה. רמות הקושי בין המסלולים משתנות אבל מה שבטוח שתצטרכו יותר מיום אחד כדי להספיק הכל.

נחל אלעל

נחל מפורסם נוסף באזור הצפון ובו בריכות קטנות לאורך המסלול. מדובר במסלול ירוק ויפיפה, בו תוכלו להנות מטיול משפחתי מהנה. הנחל נמצא ברמת הגולן ומעליו תוכלו למצוא אתר גלמפינג מהמם ונוח ובו אוהלים עם מיזוג.

נחל ג'ילבון

נחל נוסף ברמת הגולן ומהיפים ביותר בארץ. הנחל מלא בבריכות ומפלים כשהגדול ביותר בהם הוא מפל ג'ילבון הצונח מגובה של 40 מטרים לתוך בריכת מים צלולה מוקפת צמחייה. הנחל זורם בכל ימות השנה והוא מהנה ומרענן במיוחד בחודשי הקיץ החמים.

נחל עמוד

מדובר בנחל הנחשב לאחד מהקלסיקות של נחלי ישראל. הנחל נמצא בגליל העליון, סמוך להר מירון, ובו תוכלו להנות מבריכות מים וצמחייה עשירה במיוחד.

אהבתם את הכתבה?>>super.org.il

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן