מה היתרונות והחסרונות של מנוף סל?

תוכן עניינים

יתרונות של מנוף סל

זריזות ויעילות – מאחר ובמנוף סל, המפעיל והמנופאי נמצא בתוך הסל עצמו ורואה את פני השטח מקרוב, הוא גם יבצע את העבודה הכי מהירה ויעילה, שכן בזכות המבט הקרוב הזה הוא יכול לבצע הכל בדיוק רב יותר.

אפקטיביות משמעותית לבעלי מקצוע ועבודות תחזוקה – במקום שעבודות התחזוקה, הצביעה והניקיון למשל של מבנה מסוים ייעשו על ידי הקמת רתמות או סולמות מסכנים – מנוף הסל מאפשר לבעל המקצוע לעמוד על בבטחה ולבצע כל עבודת תחזוקה באופן הבטוח והמיטבי.

דגם מתפתח הכולל מגוון סוגים – מנוף הסל הוא סוג מנוף אהוד ופופולרי, הוא גם כולל מגוון של סוגים ומערכות הפעלה שונות, ובעיקר כולל כמה גבהים וסוגי זרוע שמאפשרים התאמה לכל סיטואציה ויעד.

 

חסרונות של מנוף סל

סיכון חיי העובדים ושימת דגש על בטיחות בגובה – מאחר ובמנוף סל, לרוב יהיה אדם ובעל מקצוע בתוך הסל, כדי לתפעל את המנוף מקרוב ולעבוד בגובה, יש כאן סיכון לחיי אדם שלא קיים בסוגי מנופים אחרים בהם מפעיל המנוף נמצא על מגדל שמור או על הקרקע בתוך המשאית למשל.

דורש חניה קרובה – חסרון זה משותף כמעט לכל מנוף אחר, שכן אלה דורשים מקום חניה ספציפי מבעוד מועד כדי להגיע ליעד ולאזור העבודה בצורה הטובה ביותר.

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן