שילוב של עבודה וטיול אחרי צבא

תוכן עניינים

השתחררתם מהצבא ועכשיו הזמן להגשים חלום ולצאת לטיול הגדול. אם אתם חוששים שהטיול יתארך או שלא יהיה לכם מספיק כסף, כדאי שתדעו שתוכלו לשלב עבודה ביחד עם הטיול. 

עבודה מרחוק

הדרך הטובה ביותר לשלב טיול ועבודה היא למצוא עבודה שניתן לבצע מהבית או מכל מקום. כדאי למצוא עבודה שאינה דורשת שעות מוגדרות ושתוכל להיות גמישה, כך שתוכלו לטייל ולעבוד כפי שנוח לכם ובעיקר בגלל הבדלי השעות. תוכלו למצוא עבודה בכתיבת תוכן, עיצוב גרפי, תרגום, או להפוך לכוכבי רשת תוך כדי הטיול. כן זה אומר שתהיו מחוברים לטלפון ולמחשב יותר, אבל זה לגמרי ישתלם לכם.

צאו לשליחות

דרך נוספת לשלב עבודה עם טיול היא לצאת לשליחות מחוץ לארץ. תוכלו למשל להתחיל את הטיול בשליחות קצרה כמו מחנות קיץ, להנות מהטיסה בחינם ולחסוך כסף, ואז משם להמשיך לטייל. אם אתם הולכים לשליחות ארוכה יותר, תוכלו לנצל את זמני החופשות לטיול במדינה ובמקומות קרובים.

מצאו עבודה מקומית זמנית

במידה וקשה לכם להתחייב כרגע לעבודה מסוימת, תוכלו למצוא מקום בו אתם מרגישים שנעים לכם ומצאו שם עבודה מקומית. תוכלו לשהות בעיירה נחמדה ולעבוד בבר המקומי במשך חודש, ומשם להמשיך לטייל במקומות נוספים. כך שלא רק שתצברו כסף, אלא גם תזכו להכיר את החיים המקומיים.

לכתבות נוספות >> feed.org.il

מה עוד מעניין אתכם?

אודות Fresh

פראש הינו פורטל תוכל ישראלי המנגיש לכם תוכן מקורי בחינם! הכתבות שלנו מופקות על ידי צוות התחקירנים שלנו אשר עומלים על תכנים איכותיים מדי יום! תיהנו :)

מוזמנים לשתף!

הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים חמים בלייב!

אהבתם את המאמר? בטוח תאהבו גם את:

הירשמו לניוזלטר והישארו בעניינים!

דילוג לתוכן